Klachtenformulier

Wij hechten veel waarde aan jouw tevredenheid. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Met dit formulier kun je eenvoudig een klacht bij ons melden.

Wat gebeurt er na het indienen van je klacht?

Wij nemen elke klacht serieus en streven ernaar om deze zorgvuldig te behandelen. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons.

Wat verstaan wij onder een klacht?

Een klacht is iedere uiting van ontevredenheid over onze dienstverlening, communicatie of afhandeling. Heb je een idee of suggestie ter verbetering? Ook dat horen we graag!

Belangrijke aandachtspunten:

  • Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat de klacht is en op welke situatie deze betrekking heeft.
  • Vermeld indien van toepassing om wie of wat het gaat.
  • Voeg relevante documenten of screenshots toe om je klacht te verduidelijken.
  • Anonieme klachten kunnen wij helaas niet behandelen.

Alvast bedankt voor het invullen. Samen werken we aan een betere service.